کاکا: رابطه من با مورینیو کاملا حرفه ای است


کاکا که این روزها زیر نظر ژوزه مورینیو در رئال مادرید روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می کند، امیدهای زیادی رو به آینده دارد.

کاکا در گفتگو با ال دیاریو در مورد امیدش برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل گفت:« هنوز زمان زیادی باقی است. من گام به گام پیش می روم و جایم را در ترکیب تیم ملی بازمی یابم. می خواهم عملکرد خوبم در دو سه بازی اخیر را همچنان ادامه دهم.»

وی تمایل زیادی دارد تا همچنان برای تیم رئال مادرید کاربردی و مفید باشد:« من تا دو سال و نیم دیگر با رئال قرار داد دارم و به همین خاطر امیدوارم بتوانم به حضورم در رئال ادامه دهم و از فوتبالم لذت ببرم.»

ریکاردو کاکا درمورد رابطه اش باژوزه مورینیو گفت:« من به تصمیمات او احترام می گذارم و او هرزمانی که بتواند به من فرصت بازی کردن می دهد. رابطه حرفه ای همین طور است. من رابطه خوبی با تمام هم تیمی هایم دارم. رقابت من با اوزیل کاملا طبیعی است. اوزیل بازیکنی است که واقعا او را تحسین می کنم.»

 


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/30_09_2012/ronaldo7.jpg


 

 نظر بدهید

 

 

سرخیو راموس: اوزیل واقعا بامزه است ، او انسان بزرگ و جوان خیلی خوبی است و آینده روشنی درانتظارش است

 

سرخیو راموس: اوزیل  واقعا بامزه است ، او انسان بزرگ و جوان خیلی خوبی است و آینده روشنی

درانتظارش است

 

سرخیوراموس همیشه رک و راست حرف هایش را می زند و حالا در گفتگویی به بررسی شرایط تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید پرداخته.

به نظر می رسد که آنچه در بازی یکشنبه شب رئال مقابل لوانته رخ داد، هنوز درکانون توجه است:« کاملا روشن است که همه درمقابل رئال مادرید متحول می شوند؛ چرا که کسب یک برد مقابل ما، بیش از پیروزی مقابل هرتیم دیگری بازتاب دارد. به همین خاطر هم می توان دلیل رفتارهای برخی از بازیکنان را درک کرد. از نظر ما این بازی کاملا گذشته و تمام شده.»

سرخیو راموس درمورد رابطه اش با بایستروس بازیکن خشن لوانته گفت:« قبل از شروع بازی او به من تبریک گفت و در تونل رختکن هم با هم در حال صحبت کردن بودیم. او به من به خاطر موفقیت هایی که با رئال مادرید و تیم ملی کسب کرده ام به من تبریک می گفت و واقعیت این است که این گویای شخصیت بالای اوست. من از آنچه درپایان بازی رخ داد خبر ندارم. در تونل رختکن اتفاقاتی را دیدم که اصلا جایش اینجا نبود.اینکه بایستروس با په په و رونالدو برخورد کرد درست است ولی هیچ درگیری خاصی رخ نداد.فقط یک سری حرف و یک مشت رد و بدل شد و ما خیلی سریع رسیدیم و آنها را از هم جدا کردیم.»

سرخیو راموس درمورد تیم ملی اسپانیا گفت:« برای من افتخار بزرگی است که در تیم ملی هستم.»

او درمورد دیداری که در آن با آغاز نیمه دوم پیراهن اوزیل را زیر پیراهنش برتن کرده بود گفت:« این فقط گویای آن است که اوزیل در میان تمام بازیکنان تیم، برای من دوست متفاوتی است. این نشانه ای از محبت و علاقه من به دوستم بود. چرا که در آن روزها او روزهای سختی را پشت سرمی گذاشت ولی هیچ برخورد مستقیمی میان من و مربی تیمم پیش نیامد.»

راموس درمورد اوزیل گفت:« اوزیل  واقعا بامزه است. این را درچشم هایش هم می شد دید. کاملا واضح است که وقتی به تیمی می آیی، ممکن است به مشکلاتی بربخوری. من خودم این شانس را داشتم که کمتر در تیم احساس غربت می کردیم. اوزیل هم با زبان انگلیسی صحبت می کند و با انگلیسی دست و پاشکسته ای که من دارم، کاملا همدیگر را درک می کنیم. از همان اولین روز کاملا از او خوشم آمد و به او کمک درم تا در شهر جا بیفتد. رستوران ها را به او نشان دادم .درآن زمان از همه مهمتر این بود که او در تیم جا بیفتد.مخصوصا این که اوزیل خیلی خجالتی است. او انسان بزرگ و جوان خیلی خوبی است و آینده روشنی درانتظارش است. همین روزها هم در رئال خیلی به تیم کمک می کند.»

این مدافع باتجربه درمورد انتخابش به عنوان یکی از مدافعان برتر سال گذشته لیگ اسپانیا گفت:«من بیشتر طرفدار جوایز گروهی هستم و موفقیت های تیمی را به موفقیت های فردی ترجیح می دهم ولی کسی نمی تواند از دریافت کردن این جایزه ها سرباز بزند . ما به نبرد ادامه می دهیم ولی نمی توان در گذشته زندگی کرد. این موفقیت ها مربوط به فصل گذشته بود و به عنوان خاطره ای در ذهن ها خواهد ماند. فصل پیش یکی از بهترین فصل های من بود. »

بخش پایانی صحبت های سرخیو راموس درمورد رابطه اش با ژوزه مورینیو بود: «در برخی از بازه های زمانی تفاوتها و اختلافاتی با هم داشتیم.ولی ما همیشه مشکلاتمان را رو در رو حل کردیم و هیچ کسی متوجه هم نشد. درحال حاضر رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارم.»

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/28_10_2012/ronaldo4.jpg


 

 

 نظر بدهید

 

 

رونالدو: حالم بهتر است؛ امیدوارم خیلی زود به 100%آمادگی بازگردم

رونالدو: حالم بهتر است؛ امیدوارم خیلی زود به 100%آمادگی بازگردم


کریستیانو رونالدو بعد از مصدومیتی که در بازی با لوانته برای رخ داد، حالا تدریجا بهتر و بهتر می شود.

در دقایق ابتدایی این بازی بود که بعد از برخوردی که میان آرنج یکی از بازیکنان تیم میزبان و صورت رونالدو ایجاد شد، پلک چشم رونالدو پاره شد و خون صورتش را فراگرفت.بعد از آنکه پزشکان پلک او را 5 بخیه زدند، رونالدو به بازی برگشت وبرای تیمش گلزنی کرد ولی دربین دو نیمه به خاطر تاری دید و سرگیجه تعویض شد و حالا اعلام شده که در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل گابن هم غایب خواهد بود

کریس رونالدو با انتشار یک عکس در صفحه فیس بوکش، از تمام هوادارانش به خاطر پیغام های محبت آمیزشان تشکر کرده:« مرسی به خاطر تمام پیغام هایی که در این روزها برایم ارسال کرده اید. من حالم بهتر است و امیدوارم که در زودترین زمان ممکن به 100% آمادگی بازگردم.»

 

http://u.goal.com/228000/228054hp2.jpg


 

 2 نظر

 

 

رائول: در رئال همیشه پیروزی مهم ترین مسئله است

رائول: در رئال همیشه پیروزی مهم ترین مسئله است


رائول، اسطوره باشگاه رئال، تاکید کرد از بین همه ارزش هایی که در سانتیاگو بربنائو وجود دارد، پیروزی مهمترین مسئله است.

بعد از پیروزی این هفته رئال مقابل لوانته، جنجال های زیادی در مورد خوشحالی په په در پایان دیدار ایجاد شد اما رائول تاکید کرد که رئالی ها به بازیکنان شان یاد می دهند که رفتار مناسبی داشته باشند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در رئال هیچ دیدار دوستانه ای وجود ندارد. در رئال همیشه پیروزی مهم ترین مسئله است و البته احترام به حریف و نشان دادن یک چهره خوب هم اهمیت زیادی دارد.

رئال همیشه ارزش های مشخصی دارد. این ارزش هایی است که همه ما به آنها احترام می گذاریم؛ از زمان دی استفانو و هم تیمی هایش در تیم های فوق العاده دهه 50 و 60. ارزش هایی که می گوید هر زمان با پیراهن رئال بازی می کنید، باید به حریفان احترام بگذارید.

به همین دلیل است که رئال چنین باشگاه بزرگی است؛ انتظارات زیادی از آن و در اطراف آن وجود دارد. اگر یک بازی پیش فصل در چین داشته باشید، انتظار می رود که خوب بازی کنید زیرا این برای باشگاه و بازیکنان خوب است."

 

Raul and Cristiano Ronaldo, 2009-10


 

 

 نظر بدهید

 

 

بنزما و خديرا به تمرينات رئال مادريد بازگشتند

بنزما و خديرا به تمرينات رئال مادريد بازگشتند


 رئال مادريد در پايگاه اينترنتي خود اعلام کرد کريم بنزما جداگانه تمرين کرد و سامي خديرا که از ناحيه ران مصدوم بود، در تمرينات گروهي شرکت کرد.

اين دو بازيکن از جمله ملي پوشان رئال مادريد هستند که همراه با مسوت اوزيل و کريستيانو رونالدو، ژابي آلونسو، آربلوا و کونترائو در بازي هاي دوستانه بين المللي روز چهارشنبه حضور نخواهند داشت.

سامي خديرا و شايد کريم بنزما در بازي روز شنبه لاليگا مقابل اتلتيک بيلبائو که در خانه رئال مادريد برگزار مي شود، حضور خواهند داشت.

رئال مادريد با بيست و سه امتياز در رده سوم لاليگا قرار دارد.


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/03_10_2012/ronaldo4.jpg


 

 نظر بدهید

 

 

موراتا: رئال به من یاد داد تا آخرین دقیقه بجنگم

موراتا: رئال به من یاد داد تا آخرین دقیقه بجنگم؛رئال بهترین تیم دنیا و مورینیو بهترین مربی دنیاست


 

آلوارو موراتا، ستاره جوان رئال مادرید، که در دیدار این هفته مقابل لوانته گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد که این اتفاق تصادفی نبوده است و آن را حاصل آموزش های آکادمی جوانان رئال دانست.

این بازیکن 20 ساله در دیدار یکشنبه شب رئال مقاب لوانته در دقیقه 83 به میدان رفت و تنها یک دقیقه بعد، گل پیروزی رئالی ها را به ثمر رساند.

او در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" از زمانی که یک نوجوان هستید، باشگاه رئال به شما یاد می دهد که تا پایان دیدار بجنگید. همیشه انتظار دارید دیر یا زود چنین گلی بزنید. "

علی رغم به ثمر رساندن این گل حساس، موراتا تلاش می کند تا فروتنی اش را حفظ کند و اعلام کرد تلاش می کند تا همچنین چیزهای جدیدی یاد بگیرد.

" من در بهترین تیم دنیا بازی می کنم و زیر نظر بهترین مربی دنیا هستم. من همه توصیه های آنها را می پذیرم و سعی می کنم از آنها به بهترین شکل استفاده کنم.

من از همه افرادی که در این باشگاه کار می کنند و از همه مربیان، تشکر می کنم.

من خوش شانس بودم که توانستم گل پیروزی را به ثمر برسانم. این یک ضربه سر سه امتیازی بود. من باید مثل همیشه به کار کردن ادامه بدهم. مورینیو بعد از بازی به من تبریک گفت."

موراتا این فصل سه بازی در لالیگا برای رئال انجام داد و توانست یک بار گلزنی کند.

 


Alvaro Morata running around the pitch after scoring the late winning goal in Levante 1-2 Real Madrid, in 2012-2013


 

 نظر بدهید

 

 

بیانیه باشگاه رئال مادرید در حمایت از په په

بیانیه باشگاه رئال مادرید در حمایت از په په


باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای از په په، مدافع پرتغالی شان در مقابل اتهام مسخره کردن بازیکنان لوانته در پایان دیدار یکشنبه شب دو تیم دفاع کردند. رئالی ها در این دیدار در دقایق پایانی با گل آلوارو موراتا به پیروزی رسیدند اما بعد از بازی خوان فران، مدافع لوانته، ادعا کرد که په په در پایان بازی در مقابل بازیکنان این تیم "خندید، رقصید و آنها را مسخره کرد."

در مقابل باشگاه رئال با حمایتی ویژه از این ملی پوش پرتغالی، رفتار او را یک الگو برای بقیه توصیف کرد.

در بیانیه ای که در سایت باشگاه رئال مادرید منتشر شد، آمده است:" در رابطه با اتفاقاتی که در پایان دیدار یکشنبه شب رئال و لوانته رخ داد، باشگاه رئال مادرید مایل است تا توضیحاتی ارائه دهد: 1- رفتار همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ما در زمان بازی کاملا منلسب بود. در زمان بازی معمولا شرایط دشواری رقم می خورد اما ما با حرفه ای گری، تعهد و جوانمردی بر آن غلبه کردیم.2- در پایان بازی رفتار بازیکنان، کادر فنی و اعضای باشگاه که به خانه حریف رفته بودند، کاملا صحیح و در همه زمینه ها، بدون مشکل بود. 3- ما هر گونه رفتار تحریک کننده از سوی بازیکن مان، په په، در مقابل رختکن تیم میزبان را رد می کنیم. بازیکنان رئال همیشه مانند یک الگو رفتار می کنند و په په نیز رفتاری مانند بقیه دارد. 4- باشگاه رئال همیشه از ارزش های جوانمردی و احترامی که باید در رقابت ها باشد، دفاع می کند.


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/29_08_2012/ronaldo15.jpg

 

 

سیل پیامهای تحسین برای رونالدوی با غیرت

سیل پیامهای تحسین برای رونالدوی با غیرت


-درخشش روتالدو در بازی لوانته - رئال ، در حالیکه چشم او صدمه شدیدی دیده بود ، مرد تحسین فوتبالی های جهان قرار گرفت. 

پیامهایِ ارسال شده برایِ رونالدو در تویتر بعد از گًل زدن با چشمی تقریبا بسته :

 


دروگبا : با اینکه چشمت بسته بود ، بینِ دو نیمه از مربیت خواستی‌ که بازی کنی‌ !!! تو تکی‌ پسر ! عجیبه این رونالدو !
ویلاس بواس : معجزه است !!! دکترِ تیم ازش خواسته بود که بازی نکنه ، ولی‌ قبول نکرده بود و به بازی ادامه داد ! چه دلی‌ داری !

فردیناند : رونالدو رو به خوبی میشناسم ، از هیچ چیزی ترس نداره و همیشه دنبالِ پیروزیه چون تو منچستر بوده ، رونالدو مثلِ یه بمب می‌مونه !

 


پیتر چک : رونالدست که با یه چشم هم میتونه گًل زنی‌ کنه ! بعد از گلش تو خونه براش دست زدم !

دوید بکام : پسرِ کوچکم طرفدارِ ارسناله ، ولی‌ بعد از گًلِ رونالدو خیلی‌ خوشحال بود و دست میزد ، باهاش شرط بستم که رونالدو تو این بازی نمیتونه گًل بزنه ، ولی‌ شرط رو باختم ، فکر نمیکردم با یه چشم هم بتونی‌ گًل بزنی‌ !

کلاس یان هونته لار: هالا مادرید ، شما یه هیولا رو در خطِ حمله دارید ، اون بهترین بازیکنِ بدونِ شک !

مسوت اوزیل : تو ر
ختکن رونالدو هیچی‌ نمیتونست ببینه ! شجاعتش رو برایِ همه ثابت کرد


Cristiano Ronaldo injury, bleeding from his eye and left eyebrow, after being elbowed in Levante vs Real Madrid, for La Liga 2012-2013


 

 

 

 

مورینیو: چشمهای رونالدو بین دو نیمه کورشده بود

مورینیو: چشمهای رونالدو بین دو نیمه کورشده بود


ژوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید سئوال قابل انتظار خبرنگاران درباره آلوارو موراتا را به این شکل پاسخ داد  :" این بچه از نظر ذهنی خیلی آکادمی بود و امیدوار بودم که با این چیزهایی که این روزها می خواند از نظر ذهنی تخریب نشود . کسی که او را به تیم اصلی آورد ، به سه پیش فصل برود و نگذاشت که برود و قرارداد تیم اصلی با او بست ، من بودم . " مربی پرتغالی باز هم از جایگاهش به عنوان مربی رئال استفاده کرد و به اشخاص دیگر نظیر والدانو کنایه زد :" من مسئول رفتن پدرو لئون هستم اما مسئول رفتن نگردو و ماتا نیستم . مهم این است که موراتا از نظر شخصیتی و بازیگری پیشرفت کند . باید آرام آرام حرکت کند . ما ایگوائین و بنزما را داریم که این باعث می شود موراتابازی نکند . اما با احتساب بازیها ، حضور در لیست ها و حضور در نیمکت ، باید گفت که او بازیکنی است که در سه بازی اخیر برای تیم اصلی بازی کرده است . اولین بازیش در سالهای گذشته بود . او حرکت می کند و در مسیرش گام بر می دارد . "وی با تمجید از برخی بازیکنانش گفت :" دی ماریا و کایخون عالی کار کردند . آنها هرگز در چنین شرایطی بازی نکرده بودند و تیم باید عادت می کرد . ما سه امتیاز بسیار مهم را به اندوخته های تیم اضافه کردیم . "
 مربی پرتغالی در مورد کریستیانو پس از شکافته شدن ابرویش گفت :" حالش خوب نبود . نه تنها در آغاز بازی بلکه بین دو نیمه . پس از آن ضربه بینایی یک چشمش را از دست داده بود و بین دو نیمه هر دو را . غیرممکن بود که ادامه دهد . وقتی به مادرید برویم بستری می شود . "
 مربی ستوبالی در مورد زمین بازی که بیشتر شبیه زمین واترپولو بود نیز گفت :" فوتبال زمستانی همین است . ما فقط می خواستیم بازی خودمان را زیر باران انجام دهیم . همه سعی کردند که لذت ببرند . ما مشکلاتی داشتیم اما این فوتبال زمستانی است . باید عادت کرد و سبک بازی را به آن عادت داد . باید بدانیم که چطور بازی کنیم . هماهنگی مهم است . لوانته در مقابل ما جنگ راه انداخته بود . به شایستگی بردیم . این بازی برای همه مشکل بود . من هرگز در یک بازی با چنین مشکلاتی حاضر نشده بودم . تصمیم گرفتیم که به 2-4-4 عادت کنیم چرا که شرایط بازی این گونه بود . در چنین بازیهایی هر کس گل بزند می برد . در نهایت ما دو تا زدیم . واکنش خوبی داشتیم . تیم شخصیت و نیروی خودش را داشت . بدون کریستیانو کارمان مشکل بود . دی ماریا و 
کایخون بر خلاف زمین که خیلی بد بود ، بازی خوبی داشتند . پس از آن نوبت گلزنی بچه بود که باعث شد سه امتیاز را بگیریم . " 
مورینیو در مورد داوری بازی نیز گفت :" پنالتی مشخص بود . داور خیلی خوب کار کرد اما کمک داور روی گل لوانته اشتباه کرد ، آفساید بود . مردم یک بازی زیبا را ندیدند اما یک جنگ صادقانه را تماشا کردند . "


http://u.goal.com/227400/227473hp2.jpg

 

 

 نظر بدهید

 

 


موضوعات مرتبط: اخبارداغ رئال2013 ، ،

تاريخ : پنج شنبه 25 آبان 1391 | 17:8 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |